Masz Problem z filtrem cząstek stałych DPF/FAP?
Możemy rozwiązać Twój problem na zawsze.
Oferujemy kompleksowe usunięcie filtra z samochodu, mechaniczne jak i programowe.
Dlaczego warto wykonać tą usługę w naszej firmie?
Do każdego auta podchodzimy indywidualnie. Przed wykonaniem usługi wykonujemy bardzo wnikliwa i dokładna diagnostykę auta. Tylko indywidualna modyfikacja programu sterującego komputera silnika (ECU) umożliwia w pełni bezpieczne i profesjonalne usuniecie filtra cząsteczek stałych z państwa samochodu. Nasza wiedza i doświadczenie gwarantuje pewność , że pełna diagnostyka pojazdu zostanie zachowana i zapomnisz o problemie filtra cząstek stałych na zawsze. Usuwamy filtry profesjonalnie, auto po modyfikacji zachowuje się tak jak by zostało wyprodukowane bez filtra.
Usuwając filtr cząstek stałych możesz być pewny, że zostanie on wyłączony właściwie, wszystkie zmiany w programie pojazdu robione są ręcznie, a nie za pomocą uniwersalnych programów, które ze względu na mnogość różnorodnych wersji oprogramowania często nie radzą sobie z problemem.
Pracujemy tylko na najlepszym 
oryginalnym, certyfikowanym sprzęcie i oprogramowaniu. Większość modyfikacji wykonujemy bezinwazyjnie poprzez złącze diagnostyczne OBD. Dlatego masz pewność że nie uszkodzimy twojego sterownika.
Jesteśmy w stanie obsłużyć praktycznie każde auto. Jeśli z niezależnych od nas przyczyn nie można wyłączyć filtra cząstek stałych DPF / FAP w Państwa samochodzie poprzez modyfikację oprogramowania możemy zastosować emulator.
Nie prawidłowo działający Filtr (DPF-FAP) to częste problemy a w konsekwencji przejście sterownika ECU w tryb awaryjny i uniemożliwienie dalszej jazdy samochodem.
Problem z filtrem DPF / FAP pojawia się często dużo szybciej, zanim jeszcze zapali się kontrolka lub auto przejdzie w tryb awaryjny (tryb pracy silnika z ograniczona mocą) 
Najczęstsze objawy nieprawidłowej pracy filtra cząstek stałych:
– przyrost oleju silnikowego (spowodowany zbyt częsta procedura dopalania filtra oraz zbyt wysokim wstecznym ciśnieniem wydechu).

Uwaga przyrost oleju oznacza jego rozrzedzanie. Może doprowadzić nawet do zatarcia silnika.
– samochód nie ma swojej pełnej mocy zwłaszcza w górnej partii obrotów (zapchany DPF /FAP dławi silnik)
– auto nie chce odpalić (całkowicie zapchany lub stopiony filtr)
– paląca się kontrolka dpf lub ogólna kontrolka usterki silnika na desce rozdzielczej
– komunikaty o problemie z filtrem w komputerze pokładowym
– błędy związane z filtrem podczas diagnostyki komputerowej
Odpowiednie i profesjonalne usuniecie całkowite filtra (DPF-FAP) wpłynie na:
– lepszą dynamikę samochodu ( obecność filtra znacząco dławi silnik)
– koniec problemów z przyrastającym olejem
– zmniejszone zużycie paliwa wynikające z braku potrzeby regeneracji filtra
– brak ryzyka utraty mocy często w bardzo ważnych momentach (wyprzedzanie)
-Unikniecie kosztownej wymiany filtra.